Monday 23 September 2013

Tangle Teezer



I want to talk to you about the Tangle Teezer. By now a well known product in the world of hair and beauty.
I have fine hair and people with fine hair will know this, it gets tangled by just about anything. Trying to brush through my hair when I get out of the shower or when I want to comb it through in the middle of the day is a pain.
That's when the Tangle Teezer comes in!
It helps to reduce breakage and other damage that happens when you’re trying to brush through it with force. 
Let me tell you, it works like a charm! I can brush through my hair with ease. 
So if you suffer from tangled hair, get this, you won't regret it!!
I got mine from the feelunique website six months ago. One of my favourite beautywebsites ever! And they ship for free!!!!
Tangle Teezer - 12,75 EUR



Kennen jullie de Tangle Teezer? Een borstel die veel lof oogst in de beautywereld, met recht en reden!
Ik ben niet gezegend met volle, weelderige lokken. Ik heb eerder fijn, sluik haar. Ik verzorg mijn lokken goed en sinds een zestal maanden hoort deze borstel daarbij.
Fijn haar = moeilijk te ontwarren. Een briesje en mijn coupe heeft iets weg van een vogelnest.
Sinds ik deze borstel gebruik in combinatie met mijn leave in conditioner, heb  ik daar een stuk minder last van.
De Tangel Teezer vermindert het afbreken van haartjes die het resultaat kunnen zijn van het ruw borstelen van je haren.
Zelfs zonder conditioner kan ik met deze borstel bijna moeiteloos ontwarren, zowel bij nat als droog haar. De leave in conditioner helpt het zo te houden overdag.
De borstel kan je online kopen op deze website: http://www.feelunique.com
Het gros van mijn online beauty aankopen haal ik daar. Eén van mijn favoriete sites dus en ze verzenden gratis!!!
Tangle Teezer - 12,75 EUR

No comments:

Post a Comment